Snails!

2008-01-12 // 20:34:43
Vi åt sniglar till förrätt idag eftersom att charlotte gillar det så mycket och det var hennes sista middag hos oss. Det såg jätteCREEPY ut. Men modig som jag är (stolt) så smakade jag. Och faktiskt så smakade det inte konsigt men det var lite lustig konsistens, typ gummi. Till efterrätt hade charlotte gjort en god hallonkaka. Hon sa att man kunde göra den med mango också. Pappa skulle vara rolig, Ha, och sa att man kunde göra den med mig och då blir det mongo. Tystnad. Nej, pappa, det var inte kul. Inte.

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag tycker faktiskt att det smakar rätt gott :D om man inte tittar på vad man stoppar i sig så går det ! :D

2008-01-12 @ 20:45:18
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: moa

hahahahahhahahaha:D din pappa är alltis så rolig:D hahahahahhaha

2008-01-13 @ 21:27:38
Postat av: Karin

eller inte ;)?

2008-01-14 @ 07:50:42
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0