Okej!

2008-01-03 // 11:21:05
Får försöka, kort, sammanfatta vad jag har gjort på sistone. Har intwe orkat blogga på länge.
I julklapp fick jag en symaskin, YEAH, Regina Spektor- Begin to hope, lite böcker och annat smått och gott.
Förra veckan gjorde jag inte så mycket. Först var det ju jul. Men i fredags sov jag i alla fall hos Moa. Vi spelade monopol och såg på desperata hemmafruar :).
Var hos Matilda över nyår. Skojskoj.
Igår var jag hemma. Stekte pannkakor, var ute och gick, bakade chokladfudge. Idag måste jag gå ut med bilbo, jag har lite dåligt samvete ööver att jag inte går ut med honom. Men han HATAR ju snö så det är inte roligt. _Varken för honom eller mig.
Ha´t




Jättefin video och låt!

Kommentarer

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0