Gråa dagar skyndar aldrig på..

2008-01-16 // 21:36:06
Grått när man somnar, grått när man vaknar, grått HELA JÄKLA DAGEN! Jag blir så less, man blir bara deppig och nedstämd över det här kassa vädret :(. Positivt var att vi slapp hälsapromenad i regnet (puh!), och positivt är att det är extraaa mysigt att sitta inne med en kopp te, bra musik, och en bra bok när det är just grått ute. Synd är att jag blir extra sugen på choklad för att pigga upp mig själv och jag har snart ätit upp en hel aladdin-ask själv (oops). Måste knäppa ett kort på trillingnöten (ur aladdinasken alltså) som inte var en trillingnöt, utan en FYRLINGNÖT! Coolt ;).
Aja, Ha´t gött i det grå vädret!

Dagens låt:


Kommentarer

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0