Fuckin´ tuesday morning

2008-01-29 // 17:18:21
okej, nördig rubrik, men wathever. Jag hade inte en rolig morgon, hade du? Det började med att jag var tvungen att gå med min väska som vägde ett ton ner till isen, eftersom vi hade skridskor på gympan. Skridskor var väl rätt kul, anatr jag. Men SEN, för det första har min lugg sett skitmuppig ut hela dagen. Den viker sig liksom helt åt vänster VARJE gång vi har haft skridskor.  När jag kommer tillbaka till skåpet och ska trycka in min  väska på 1 ton så går ju inte det förstås (förbannade, smala skåp). Och sen, det värsta. Då har min Sebastian hårspray (200 spänn :l) LÄCKT väskan e blöt, av HÅRSPRAY. Bajs. Det luktar ganska gott, men shit vad irriterande

image90

Kommentarer

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0