Top 5
2008-02-06 // 07:54:35Shit, tiden går läskigt fort. Ska gå till bussen om några minuter men jag hinner skriva ett inlägg. Idag blir det en lista på mina 5 favoritlåtar den här månaden, hittills. 5: "sämst"
5. Regina Spektor-On the radio
4. Lykke Li-Everybody but me
3. Bloc Party-This modern love
2. Ed Harcourt-Loneliness (kommer alltid finnas på in top 5 lista tror jag)
1.Those dancing days-Those dancing days
5. Regina Spektor-On the radio
4. Lykke Li-Everybody but me
3. Bloc Party-This modern love
2. Ed Harcourt-Loneliness (kommer alltid finnas på in top 5 lista tror jag)
1.Those dancing days-Those dancing days
Kommentarer
Trackback