Praoplats

2008-02-15 // 16:35:09
Tjooohoooo :). Jag är jätteglad, för nu har jag fixat praoplats på ett café här i stan. Skoj som tusan.
Hade engelskaprov idag. Det gick bra, tror jag. Det är bara en grej som jag VET att jag har fel på. Det var en glosa: samskola. Jag hade verkligen ingen aning vad det var på engelska eftersom att jag inte ens visste den svenska innebörden. Vet u att det heter co-ed school, men jag vet fortfarande inte vad samskola är?!
For in till stan direkt efter skolan och fixade, sen åkte jag hem på en gång. Nu har jag suttit och ritat och diggat Lykke Li.

Å, vad skönt med fredag.



Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: förstår jag, halkat ngt då ? ;)

2008-02-15 @ 17:08:01
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Cimen

Jag bara målar och målar :) Hihi :) Du får hålla utkik. Det kan så småningom komma upp photoshop skola på bloggen där jag visar hur man gör :D

2008-02-15 @ 18:54:35
URL: http://Cimenhajo.blogg.se
Postat av: astrid

hehehee, jag hade rätt på den ;o 'störig'

2008-02-16 @ 17:34:26

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0