Jag bakar

2008-02-16 // 16:12:50
Jag håller på och bakar frukostbröd. Det är tråkigt att baka bröd, eftersom att de ska jäsa så himla mycket.
              Nu har pappa fixat datorskrället. Skönt. Nu ska jag fortsätta kämpa med att installera Itunes vilket också tycks vara omöjligt. Har hittat en supportsida  på apple.com där dom beskriver exakt det problemet jag har och vad man ska göra för att det ska fungera, men det GÅÅÅÅR INTE!!! Usch, vad less jag blir. Nu måste jag plugga hemkunskap också. Fy. Vi har bara Itunes åp datorn där uppe. Och den datorn är kass.
image157



Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: usch då, hatar plugg :P

2008-02-16 @ 17:20:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0