Georafi: norden

2008-02-06 // 18:11:46
Har prov på fredag men måste fixa allt plugg idag eftersom att det är mys-torsdag imorrn med Mos och Linnéa. Har pluggat nu ett tag, och kommer nog bli tvungen att plugga resten av kvällen. Jag vill ju behålla mitt MVG.
   Har suttit hur länge som helst och försökt att beskära bilder i photoshop. Jg kan ju såklart beskära dom så länge det gäller fyrkantigt, men HUR SKÄR MAN RUNT? Om ni fattar. Jag vill alltså göra bilder runda, HUR GÖR MAN?, HJÄLP! Vore jättetacksam om någon kunde förklara. Hade tänkt skriva ett kul inlägg o hemkunskapen men allt med photoshop sket sig så nu orkar jag inte. Här kommer en bild iaf. Det var Lasagne, jättegott.
image115

Kommentarer
Postat av: Jonna

gottit:)!

2008-02-06 @ 20:45:23
URL: http://JONNAat.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0