Tell me that you love me more

2008-04-05 // 13:57:38
Har nu varit på stan med syster Frida :). Jag fick ett par fina, störtsköna Keds av henne. Snacka om glad jag blev :D. Sen köpte jag "nördtröjan" på hm. Jäkligt mainstream men what the fuck, jag gillar den! Vi fikade på tant Anci och fröken Sara, där jag ska praoa. Tog svartvinbärskaka och chai, toppengott.
               Eftersom min syrra Malin tog tåget hem till Uppsala när hon hade varit här så tog jag och Frida hennes bil till stan. Så hittade jag mitt rosa skärp som har varit borta sen i somras, jag hade alltså glömt det i Malins bil, ännu en glad överraskning (:.
Ha en trevlig lördag!

image261

image262




Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

nice

2008-04-11 @ 15:19:21
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0