Ooh la

2008-04-16 // 16:19:23
Söker pianonoter på nätet, det är jättesvårt att hitta. Jag ville verkligen ha noterna till the killers enterlude, den verkar jättelätt, bara några få ackord, men jag behöver noter.
Hade egentligen tänkt fara och simma, men vi joggade på hälsan och jag har världens träningsvärk, sen igår då jag höll på med ringarna på gympan, så jag orkade inte. Far på fredag istället. Nu ska jag träna på engelska, har prov på fredag.

p.s. kolla npga bland kommentarerna här, hihi, jag blev glad (:

Kommentarer
Postat av: ida toivonen

haha vi var ju bäst på ringarna och lika mycke tränings värk har vi hahahaha :D kram ida

2008-04-16 @ 17:34:32
URL: http://idatoivonen.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0