Jag hatar tisdagar!

2008-04-08 // 17:27:44
Vet inte hur många gånger jag sagt det, men jag hatar verkligen tisdagar. Det är något olycksdrabbande över dom. För det första: jag har blött näsblod 2 gånger idag. För det andra:  Det var ju nämligen så att vi hade individuell stuidetid sista timmen. Jag hade med mig tyska och hälsa, eftersom vi har hälsaprov imorrn. När vi slutar stoppar jag ner alla papper i hälsaboken, utom ett, upptäcker jag när jag kommit hem. Självklart pappret med alla frågor och svar till provet. Damn. Ja, det var bara att åka tillbaka till skolan och hämta det. Men det var ju låst på skolan, som TUR var så kom en lärare precis när jag kom, så han öppnade åt mig. Puh, fick lite panik ett tag. Nu blir det till att kasta i sig mat och åka på pianolektion.
Förresten så framkallade jag bilder i lördags, dom kom idag, roligt värre :D

Kommentarer

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0