YEAH!

2007-12-17 // 14:27:58
Försov mig imorse, men som tur var kom mamma in och väckte mig, puh. Hade drmt en jätteskum dröm om Marissa i OC. Jag drömde att det var krig och att hon fyllde år och hade jättelånga röda lösögonfransar, Scaryyy. Jag missade julkalendern :(.
         Har inte haft en enda riktig lektion idag (!). Har dansat hela dagen, och haft lite kör nu på eftermiddagen, soft som bara den. Ännu softare var att vi fick sluta tidigt (!) så nu har jag tid att gå ut med Bilbo innan det blir mörkt! :D

          Ha´t Gött!
image26<-- min Lasse <3, från Umeå 17/11

Kommentarer
Postat av: Moa

haha, vi på höglunda slutar tidigare varje dag nu dom sista veckorna! :D

2007-12-17 @ 22:28:40

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0