Älsk!

2007-12-22 // 21:52:17
Igår sov Linnéa och Mosing hos mig. Vi bytte julklapp och jag fick Miss Li´s första album, YEAH :D. Fick ett jättesött brev av Linnéa som gjorde att jag blev alldeles tårad i ögonen :' ). Idag har vi spelat Monopol hela dagen, efter en lång match vann Moa :(.
              Har bakat polkagrisar och chjong-karameller med Malin nu ikväll. I år hade vi gummihandsar på oss så man brände sig inte, skööönt. Det blev svingoda godisar.
             Sen har systeryster Frida kommit hem från Norge också, kulkul.
              Och kottarna (marsvinen) bor nu för tiden inte i en etta utan i ett slott. :)


image37  image38

Ps.  I stugan vann jag överlägset Moa, alla gator som syns hade jag hotell på, STOLT!

Kommentarer

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0