steada treated we get tricked

2014-05-18 // 22:19:00
Hallåja!
 
Här sitter jag och sittdansar casually, i ett desperat försök att mota bort ångesten som inföll efter att jag läst sista sidan i "In i labyrinten". *mini spoiler alert* Alltså. Jag och tragiska slut= en fruktansvärt dålig kombination. Sedan kanske jag kan dra slutsatsen såhär i efterhand att det möjligen inte var ett genidrag att läsa en bok om trasiga människor.
 
Hur som helst – jag har haft en himla fin helg. Det tar vi en titt på tycker jag.
 
Känd för min charm since 1993
 
I fredags efter skolan hade vi planerat lite festligheter med klassen. Efter en sväng på Systemet åkte vi tillbaka till skolan, där vi satte oss vid kajen och njöt en smula.
 
Martin fotade fint! Råkar ju ha kanske världens snyggaste klass.
 
När det började bli kyligt gick vi in och hade ändlösa pingisturneringar, sjöng högt till Miley Cyrus och hade det allmänt trevligt. Senare gick jag och Hanna och dansade på Yaki-Da. Behövde verkligen dansa av mig.
 
I lördags vaknade jag med en bakfylla från hell. Till eventuell framtida arbetsgivare som läser detta och har åsikter om mina alkoholvanor.... ¯\_(ツ)_/¯. Masade mig upp ur sängen i alla fall, någon gång på eftermiddagen, och mötte upp Matilda när hon slutat jobbet. Vi käkade paj i solen och sedan fick vi ett nytt infall och gjorde lite tatueringar. Jag fyllde i min kvinnosymbol samt gjorde en (lite sned) pil.
 
Idag sov jag länge och sedan träffade jag Anna, som var i stan eftersom hon och hennes hurtiga kollegor sprang Göteborgsvarvet igår. Vi köpte Frappes på Donken (stay classy) och satte oss i Trädgårdsföreningen och myste. ^Gammal bild på mig och Anna, bara för att hon är så söt och gosig.
 
Och det var den helgen. En bra en!
 
Puss
 

Kommentarer

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0