lite av varje.

2014-03-17 // 21:54:00
 
Kanske sist på bollen såg jag äntligen "Blue is the warmest color" igår. Jag tyckte den var så himla, himla fin och den kändes verkligen ända in i märgen. Rekommenderar såklart. Obs se ej med föräldrar pga obekvämt långa sexscener.
 
Köpte så himla spexiga tändstickor för fem kronor på loppis.
 
Milkshake och pannkakor hos Lee härom veckan. Lyssna på detta: hallon-milkshake med smält vit choklad. Och en okristligt stor gräddklick på det.
 
Höll på med logga och omslag till tidningen Gaffa i skolan, som ett dagsprojekt för att öva på form. Mitt blev jättesågat :). Övning ger färdighet osv. Skönt stavfel jag precis upptäckte också....
 
Åt en gul-grön frulle en helgmorgon. Lemonade-juicen <3.
 
Ja det här blev ju ett knäppt litet medley av mitt ~everyday life~. Bättre än inget va?
 
PoK

Kommentarer
Postat av: emmmmmamaa

tyckte att omslaget var fint ja! och den frullen<33333333

Svar: hihi tack.
Karin

2014-03-18 @ 13:03:16
Postat av: gaia

jag gillade omslaget! Fint att läsa din bloggy! KRAM

Svar: Taaack :). Kul att du hittat hit. Kram!
Karin

2014-03-19 @ 08:55:44
URL: http://www.gaiapadovan.com

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0