Våren 2014 genom min webbkamera

2014-06-28 // 18:53:00
VARNING FÖR SELFIE-OVERLOAD.
 
I januari flyttade jag till Göteborg, började min utbildning och bodde inneboende hos en kille på Hisingen. Trivdes jättebra med utbildningen men life kändes ändå lite _bajs_ och en del i det var att jag inte trivdes där jag bodde. Muntrade upp mig själv genom att färga håret rosa och lyssna på Miley Cyrus.
 
I februari kände jag och Räkis att vi behövde en förändring i våra liv, också berättade hon för mig om dejtingsidan Happy Pancake. Jag var skeptisk nå jävus men gick med och ja jävlar vilken egoboost. Gick på två dejter och det var ju en kul erfarenhet meeeen....... aldrig mer : ). Förövrigt kallade jag och Erika alltid HP för "byn" när vi pratade om det för vi tyckte det var så pinsamt :').
 
Hahah alltså :'). Jag gråter till precis varenda tv-serie (grät precis till Million dollar listing, no kidding) så sista avsnittet av Sons of Anarchy säsong 6 var ett mindre TRAUMA.
 
Mitt bästa gurrrlteam <3.
 
Köpte min bästa tisha.
 
Gick på skolhäng med mustaschtema.
 
Flyttade in hos Timmy i slutet av februari. Sånt jävla lyft i mitt liv. Fin morgonfrisyr va?
 
Älskar den här lägenheten trots alla små skavanker.
 
På internationella kvinnodagen gifte sig min syster så då hängde jag på mig mina största örhängen.
 
Vi var med i reklamtävlingen 48h. Det var apajobbigt och här är klockan mitt i natten och jag hänger på Berghs och har 0% energi och 0% motivation.
 
Pink_tired_unicorn_gal_93.
 
I början av april var jag less på allt och precis allt. Tröstade mig själv med fejk-nutella.
 
Var så jävla nöjd när jag äntligen kunde göra två små barnsliga tofsar. ÄLskart.
 
I maj började livet sakta men säkert ljusna av olika anledningar. Carpade med pasta pesto och rödvin.
 
Här peppar vi för klassfest i skolan.
 
Helt plötsligt blev jag så BRUN OCH FRÄSCH. Vad hände ens?
 
Samlade ihop grejor till inspelningen av reklamfilmen till Feskekörka. Timmy hade en hel del att tillgå.
 
Emma kom och hälsade på och jag var snygg med ett plåster på kinden eftersom jag klöst sönder ett födelsemärke. : )
 
Best team everrrrz.
 
Jag och David var så. himla. lessa. på att klippa film och redigera bilder och jobba med kampanjen till Feskörka här att vi ungefär ville skjuta oss.
 
Jag och Erika tog några återställande vinglas en solig eftermiddag på min gräsmatta.
 
Sleepless in Sundsvall. Sov ungenfär ingenting alls under veckan i Sundsvall. Hade helt glömt hur jävla ljusa sommarnätterna i Norrland är. Jag menar, bilderna ovan är alltså tagna mitt i natten och det är typ ljusare än vad det är i mitt rum i Göteborg under dagtid. Förövrigt är det vår kod till internetet som står på min handled och ingenting annat. så.
 
Nu har ni sett alldeles tillräckligt av min nuna och jag ska börja göra mig i ordning för lite festligheter. Hoppas ni har en fin helg. Puss!
 
 

Kommentarer

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0