Midsommar 2014

2014-06-23 // 23:53:00
I torsdags tog jag bussen ner till Helsingborg för att fira midsommar hos Emma.
 
På fredagen samlade vi ihop det här fantastiska gänget + Adam, som inte är med i bild eftersom det var fotbollsmatch inne på tv.
 
Jag och Emma hade fixat med fördrinkar och pynt och pepp.
 
Vi dukade midsommarfint.
 
Emilia var vacker som få i sin midsommarkrans.
 
Jag myste med Smilla.
 
Det gjorde Emma också.
 
Finaste!
 
Swag.
 
Man känner sig så queenig i den fåtöljen.
 
Anna dansar bäst.
 
Queenig som sagt. 
 
En väldigt fin midsommarkväll minst sagt. Sedan blev det lite kaoZ när vi skulle gå ut och dansa, som det kan bli ibland. Men vad gör det om hundra år.

Jag filmade halvt engagerat under kvällen och vips så har vi här en liten midsommarfilm.
 
Hoppas ni också hade en fin midsommar. Puss!

Kommentarer
Postat av: anna

Åhhh älskar den! Älskar er! Puss <3

Svar: love you! <3
Karin

2014-06-24 @ 23:39:24
Postat av: emmmmmma

så himla fint, fin mysfilm och vi är ju ändå top notch festfixers!!! <3

Svar: mos def!!!!!
Karin

2014-06-27 @ 11:34:59

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0