Insta-sommar

2014-07-08 // 02:48:00
Här kommer en smula sommar serverad från min Instagram. Jag blir bara sämre och sämre på att släpa med min kamera, så då kommer det ju in handy att ett litet färgat filter kan få även den sämsta mobilkamerans bilder att se relativt representabla ut.
 
Vi börjar i Sundsvall! Här är alltså mammas 30 år gamla Benjaminfikus som 4 realz börjar bli väl stor.
 
Topp ett bästa saken med att vara hemma i Sundsvall var ju givetvis att bli bjuden på massa god mat och öl. Och träffa syskonen såklart.
 
Jag var med min syster Emma i Sidsjön för sol och bad.
 
Sedan susade jag ner till Helsingborg. Här har vi Smilla och Smilla.
 
En viss person har börjat deala med seriösa sömnproblem, och då var Emma en true frenn och underhöll mig med ett Oasis-mini-trumset. Naw.
 
Tillbaka i Göteborg var jag med mina små pojkar. Lekte pirater till exempel.
 
Och hade pannkakskalas : ).
 
Världens bästa Lelle spelade skivor på Yaki och jag dansade tills jag nästan inte visste var jag skulle ta vägen.
 
Jag och Tuva carpade solen och tog ett bad i Härlanda tjärn.
 
Jag, Emil och Erika gjorde pizza, drack öl och spelade Mariocart en kväll. Moas kommentar på den här bilden "hahah din kompis e såå lik david hellenius??". Dog. 
 
Jag och Matilda var och åt den godaste sushin jag vet. Spicy dragon på Sushi Yama – MUNORGASM. Matilda ville gärna poängtera att hon ser ut som en hamster pga att hon har munnen full med mat och inte för att hon är tjock :').
 
Jag ÄLSKAR att äntligen ha tid och lust att måla. Så när jag inte kan sova så lajvar jag konstnärsklyscha.
 
Matilda utövar alternativt konstsim under ännu ett dopp i Härlanda tjärn.
 
I fredags hade vi V.I.P.-biljetter till Nöjesguidens fest på The Docks. Woop woop jättesponstrat av Estrella. Älskar gratis öl.
 
I lördags skulle jag och Erika gå ut, så först satt vi ute på min och Timmys altan och drack öl och myste, men sedan så orkade vi aldrig gå ut. Så här tjusig var Erika hur som helst.
 
Här kommer ett stycke bilder som jag blivit taggad i, när vi ändå är igång:
 
Emma tog en vacker bild på oss på midsommar. Också klippte hon mitt hår litegrann.
 
Emil förevigade mig och Erika under två av våra Mariocart-kvällar. Those blå ringar runt ögonen alltså.... herreminje.
 
Slutligen så är det så här mysigt när jag och Erika slår upp camp i trädgården, för att titta på Keeping up with the Kardashians. Och nej, jag har inte amputerat benen.
 
Ja, här snackar vi sannerligen sommarlov. Älskart. Hoppas ni har det fint. PoK.
 
p.s. heter karinvnilsson på instagram :  ) d.s.

Kommentarer
Postat av: moa

hahahah vore så kul om du gick ut med att du hade amputerad benen med den här bilden<3

PUUSSS

Svar: hahaha visst serru. skype asap babe. puss
Karin

2014-07-08 @ 15:01:42
Postat av: emmmmmma

moas kommentar asså hahahaah dog!

Svar: hehe ja hon är kul den där mosing
Karin

2014-07-09 @ 12:54:44
Postat av: frida

vad heter du på instagram?

Svar: karinvnilsson : )
Karin

2014-07-16 @ 12:30:31
URL: http://fridasundqvist.com/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0