Mitt nya rum

2014-01-20 // 21:56:00
Hej mina vänner! Nu har jag äntligen köpt en ny dator och det känns ~amazing~. Så vad har hänt sedan sist? Jag har flyttat till Göteborg, börjat världens roligaste utbildning och mår himla bra och trivs som bara den. Just nu hyr jag ett rum hos en kille, men jag är på jakt efter en etta (ett omöjligt projekt).
 
Efter en extremt välbehövd tur till Ikea och 600 välspenderade pengar, så kunde jag äntligen flytta mitt liv från golvet och mitt lilla rum blev rätt så mysigt (och sjukt ikea-tråkigt, men men). Det är ett work in progress. Dock att jag har en hysteriskt grön och ful vägg mitt emot fönstret som jag inte kan göra så mycket åt, men den slipper ni se.
 
Jag ska uppdatera er mer men jag måste lära mig hantera min nya dator först hehe, mvh den forna pc-användaren som blivit tvångskonverterad men gillar det i smyg.
 
Puss och kram
 
p.s. Nu när jag har en vettig dator med bra skärmupplösning osv så ser jag för första gången vilken jävla dålig kvalité bilderna blir i när man laddat upp dem på blogg.se. Trökigt :/

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tycker att det ser mysigt ut!! Kul att du trivs så bra. Puss, saknar dig<3

Svar: hihi tack Lisa. saknar dig också! <3
Karin

2014-01-20 @ 22:32:03
Postat av: mos

Såpass fint!!!!!

Ps skype snart
<3

Svar: tacki! JA skype snart!! puss
Karin

2014-01-21 @ 15:43:57
Postat av: Biggie F

Fint ju! Jag kommer!

Svar: Tack! Kom! Kram!
Karin

2014-01-22 @ 12:09:47
Postat av: Mamma

Oj vad fint ditt rum blev, och så mycket för pengarna. IKEA är inte bara mainstream utan också något för den som vill skapa personligt med lite pengar OCH en god portion fantasi./Kram muttilainen

Svar: hehe ja så är det!
Karin

2014-01-23 @ 20:56:52

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0