Utställning.

2014-12-14 // 23:58:31
Någon gång de närmaste veckorna lovar jag att det kommer en lång recap om vad jag egentligen sysslat med de senaste månaderna (låt oss säga att det varit ett kaos av skola, portfolioarbete och jobb). Men innan dess vill jag bara säga att jag för första gången i mitt liv ställer ut lite konst.
 
Jag har två tavlor till försäljning på "Klappar och Konst" på Sandeng Gallery på Tredje Långgatan 8 här i Göteborg. Alla borde gå och titta på den underbara utställningen, där det är fyllt med konst i alla dess former från golv till tak. Utställningen pågår fram till den 21:a december och det är öppet varje dag fram till klockan 19.
 
Dessa två tavlor säljer jag, "Mens" till vänster och "Onani" till höger. Original, akrylfärg på plexiglas 60x40, 750 pix styck. Det syns inte på den här bilden, men om man tittar nära på tavlorna så står det skrivet i vitt på den till vänster "Det värmde mot hennes innerlår" och på den till höger "Hon klarade sig alldeles själv".
 
Igår var jag gallerist vilket jag insåg passade mig som handen i handsken. Att vara omgiven av underbar konst och möta härliga människor hela dagen var ju alldeles drömmigt.
 
Jag och Gaiurrrrr satte upp lite reklamaffischer för utställningen idag och Gaia agerade vandrande reklampelare.
Här är lite av det som finns på galleriet. Här ser ni Katrines fina posters också, till höger om min mens-tavla. Och är KÄR i fåtöljen. Hade köpt den på dirren om jag hade haft råd.
Två av Gaias fina tryck. <3
 
Helt enkelt – alla måste gå dit! Puss på er, vi hörs snart igen.

Kommentarer

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0