nytt kapitel.

2014-12-28 // 21:47:18
Jag tänkte egentligen att jag borde låta det här med bloggandet rinna ut i sanden, så att det inte blir ett så definitivt avslut. I sju år har jag tömt ut tankar, kreativitet, bilder och skräp här, men den senaste tiden har jag inte känt ett behov av att göra det.
 
Så här tar det slut. Och ett nytt kapitel börjar. Var, när, hur, vet jag inte ens själv. Men "oktoberfrosten" var mitt fjortonåriga alias och jag har för längesedan växt ifrån det.
 
Det här året har varit tufft på många sätt. En ständig berg-och-dal-bana. Därför vill jag nu lämna kvar en hel del i 2014 och gå in i 2015 med ett rent blad, så att säga (kliché much, jag vet). Och en del i det är att jag sätter punkt för oktoberfrosten, eftersom bloggen för mig har blivit något som tar energi istället för att ge energi, och sådant ska man göra sig av med.
 
Tack alla som följt mig, kommenterat och varit så fina i alla år. I fortsättningen kan ni hitta mig som vanligt på instagram @karinvnilsson. Puss och kärlek!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Räky

Har ej följt dig så länge men gillar nästan aldrig när något tar slut (förutom 2014, samma person) så lite ledsen kommer jag allt vara för det här.

2014-12-29 @ 02:21:52
Postat av: Nathalie

I would love to understand at least a little bit swedish... :-/

<3

Svar: google translate! :) <3
Karin

2015-01-20 @ 17:15:27

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0