CancerRehabFonden, tågtunnelsrejv och en jävuskt trött Kakobert.

2014-08-29 // 17:41:00
Hösten är här, skolan är igång och vardagen likaså. Känns fint ändå. Härligt att vara tillbaka med klassy och få lite struktur på livet.
 
Förra veckan började skolan med buller och bång och vi satte genast igång med ett projekt, ihop med de andra mediaklasserna på YH. Är för en gångs skull riktigt nöjd med ett projekt. Vi hade jättekul och det blev ett bra resultat, även om vi inte vann heheh. Uppdraget var att göra en kampanj för CancerRehabFonden, och lite så här såg min grupps resultat ut:
 
Emma och Julian ställde upp som modeller för våra annonser. Bra klasskompisar!
 
Kanske det bästa med att vara tillbaka i skolan är att after-schoola i sällskap av klasskamraterna, med en öl i handen och höstsolen i ögonen.
 
Förra helgen var jag och Räkan på ett skojigt rejv i en tågtunnel ~so very hardcore~. Träffade på lite apelryds-/skånefolk så det var ju extra fantastiskt!!
Kände mig kool i keps *posing*.
SKÖJ.
 
Kepsen känns förövrigt som en kul addering i mitt liv. Är glad även om jag ser ledsen ut.
 
Nu ska jag sova hela helgen. Over and out, your one and only Kakobert
 

Kommentarer

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0