vad som poppats

2014-04-16 // 14:51:00
Så, what's been poppin, kanske ni undrar. Tur för er att det kommer ett litet potpurri av händelser ackompanjerade av pixliga mobilbilder och stulna Instagram-verk då.
 
Hur vi jobbar i min klass: diskuterar över en öl i solen. Jag gillart.
 
^Hur jag känner mig så fort solen visar sig. Den känslan hade jag en fredag när det premiärgrillades och dracks öl i Slottskogen. Sedan fortsatte kvällen i en ytterst trevlig liten lägenhet i Kortedala med många härliga människor.
 
Erika och Susanna fyllde år. Jag knåpade ihop några festliga ölflaskor och sedan firades det med tequila och alldeles för mycket rödtjut.
 
Köpte en vårig tröja fast jag egentligen inte hade råd. Prioriteringar är inte a och o i mitt liv.
 
Innan/under en fabulös klassfest innehållandes fulöl på burk, svajngod getost och en massa hiphop.
 
Erika bjöd mig på bio <3. Vi såg The Grand Budapest Hotel och jag tyckte den var fantastisk. En femma. Emil stöttade inte mitt betyg......
 
Och just nu händer detta: jag packar, för imorgon beger jag mig till Helsingborg för att fira påsken med min soulmate^.
 
Lite kuriosa om sista bilden: jag och Emma hade 17-årsfest med superhjälte-tema i vår fantastiska lägenhet i Båstad. Eftersom vi trodde oss ha lurat våra föräldrar att vi är små oskyldiga lamm så ville vi bibehålla den bilden av oss, och därför är ölburkarna som stod på skåpet till höger urklippta ur bilden : ). Foolin no one since 1993.
 
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: emmmmmmmmma

wha fint allllllt!!! och bortklippta ölburkar det hade jag glömt :')

Svar: hahah :').
Karin

2014-04-16 @ 17:38:51
Postat av: Anonym

Åh du tror att vi trott att du är ett lamm

Svar: nej. jag trodde.
Karin

2014-04-16 @ 20:50:45

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0