trettio

2013-09-16 // 11:43:44
I fredags fyllde min syster Malin 30 år så vi tog bilen och körde ner till Uppsala för att säga grattis. Jag körde förövrigt hela vägen för den som kör får bestämma musik hehehe :).
 
Vi kom ner efter lunch och började med att käka prinsesstårta och dricka lite kaffe. Bra grejor.
 
August var på lika bra humör som vanligt och kan sitta alldeles själv nuförtiden.
 
Alla syskonen var där! Sist vi var allesammans var för två år sedan, så det kändes fint. Inte lätt att få den här skaran att bli bra på bild men vi är glada ändå.

Och så var det festligheter, chili con carne, chirre och öl hela kvällen. I lördags åkte vi tillbaka till Sundsvall och jag hann bara in genom dörren så skulle jag svira om och dra iväg igen, för en utekväll med Ida mfl. Bra helg!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Himla söt unge!

Svar: ja åhh han är världens finaste
Karin

2013-09-16 @ 18:27:16
URL: http://thevelvetpond.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0