nedräkning

2013-09-27 // 01:53:00
Det har ju inte hänt mycket här i krokarna på senaste, men igår var jag, mamma och pappa och käkade hamburgare i stan innan vi gick på teater och såg Märta Tikkanens "Århundradets kärlekssaga". Den var sådär, men det var kul ändå. Jag vill så gärna gilla teater men ännu har jag inte blivit övertygad. Och idag så har jag börjat packa och sedan fikat och sagt hejdå till bästaste Ida. Kommer sakna henne.

Mmmm lycka är soliga höstdagar med alldeles sådär krispig luft och några satsumas på det.
 
Mem waaah nu börjar det verkligen dra ihop sig! Imorgon ska jag låtsas-fira lite födelsedag (har ju trots allt inte varit hemma på min födelsedag på fyra år, och kommer ju inte vara hemma i år heller). Jag har önskat kryddstark, marockansk köttgryta och chokladtårta till efterrätt. Det kan bara bli succé. Sedan hörrni. Sedan gäller det. På lördagmorgon tar jag tåget till Uppsala för att gosa med Valter och August hela dagen, och sedan på söndagmorgon bär det av vidare till Florens. GUD. Sen äre ba å köra. Skolan börjar på måndagmorgon så nu blir det mycket action. Är kanske lite lite nervös men mest bara megapepp!
 
Här ska jag bo!

Kommentarer
Postat av: emma

men guuuuud skojar du mä mig! jag vill också bo i den där idyllen. btw varje gång jag tänker/använder google maps-streetview så börjar jag skratta för en tänker på när du befann dig i sundsvall och använde funktionen för att titta på pistachia utifrån (och kanske även zakura (resturangen))

Svar: skojar inte ens!1 Mmm asså google streetview och jag är bästa vänner. Dock _så_ besviken när inte pistachia fanns :'(
Karin

2013-09-27 @ 11:37:28
URL: http://ahoigang.blogspot.com
Postat av: moa

iiihhhh!!!!! SÅ SPÄNNANDE!!1 det kommer gå superbra korven

Svar: Jaaaa omg dör!! tack för pepp mos
Karin

2013-09-27 @ 12:06:34
Postat av: Anna

GUD va kul Karin!!!!! :-D Åhhhh, vad spännande!!!! Weeho!!!

Svar: yäääy :D!!
Karin

2013-09-27 @ 21:39:43

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0