venti

2013-10-04 // 15:46:00
Så! Nu har jag skaffat en internetsticka, dock så har jag cirka noll mottagning inne i vår lägenhet. Hur som helst, igår var det min tjugonde födelsedag! Det började vi fira redan i onsdagskväll här i lägenheten med prosecco och knäppa lekar. Vid tolvslaget fick jag höra födelsedagssången på italienska.
 
Turistbild på mig! Haj!
Turistbild på Bue! Haj!
 
Igår vaknade jag till ett fantastiskt födelsedagsväder och strosade trött iväg till skolan som vanligt. Efter skolan ville jag och Bue passa på att njuta av vädret så vi gick till Piazzale Michelangelo eftersom jag ville se utsikten och ta lite turistiga bilder.
 
Vid åttatiden började vi alla vara hungriga så då gick jag och alla mina rumskamrater iväg och åt världens. godaste. pizza. någonsin.
 
 
Bra födelsedag! Och nu är det fredag och det känns så himla skönt för jag är helt slut. Ikväll ska vi ut och klubba och jag hoppas på massa dans och billiga drinkar.

Kommentarer
Postat av: emma

gullo! så fint du verkar ha det. blir lite avis, vill också leva livä och äta pizza speciellt mä daj!

Svar: jaaa åhh wiee! vill också äta pizza med daj
Karin

2013-10-04 @ 20:40:39
URL: http://ahoigang.blogspot.com
Postat av: Syster Frida

Så himla glad att du har det så fint lil'k!

Svar: åh jaa älskar livä
Karin

2013-10-05 @ 00:18:43

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0