söndag

2013-11-10 // 22:01:00
Här har vädret varit himla tråkigt i helgen så jag har mest varit inne och sett på film och druckit te. Fast det är ju inte helt fel det heller.
 
söndagens outfitta
 
Dagens höjdpunkt var ju lätt lunchen på La prosciutteria. noOomMnom.
 
Andra saker som hänt i helgen var till exempel att min rumskamrat blev rånad inne på tvätteriet av två män. En pratade till henne på italienska och hon försökte förklara att hon inte förstod vad han sa och under tiden tog den andra mannen hennes plånbok ur hennes väska. Vi har till och med sett det på film eftersom tvätteriet har kameraövervakning. Såna jävla svin. Orkar inte att man inte ens ska kunna göra sin tvätt mitt på dagen utan att känna sig otrygg. En annan rumskamrat till mig blev också rånad, första kvällen hon var här. Då var det en man på moped som ryckte hennes väska när hon stod och letade efter sina nycklar. BAJSJÄVEL.
 
En trevligare sak var att jag idag bokade flyg till München. I början av december åker jag dit en helg för att hänga med min au pair-familj och Thomas och bara andas München-luft osv. Det blir fint.
 
Nu tänker jag ta mig en kopp glögg (köpte fyra flaskor på ikea lol) och se det allra sista avsnittet av Breaking bad. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fy fan att bli rånad:/ Orkar inte att en ska behöva vara misstänksam för sånt

Svar: ja så himla tråkigt :/
Karin

2013-11-11 @ 11:58:07
URL: http://thevelvetpond.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0