spårvagn arton.

2013-05-25 // 14:17:00
Hej vänner, ovänner, Sverige, världen (~hybris~)! Nu har jag bara 64 dagar kvar i Tysklandet. Sjukt ju! Vad händer i övrigt då? Låt oss se:
 
En dag var det varmt och jag hade carpe-brunch på balkongen. Nu är det mest grönt men kallt. Svinkallt.
 
Längtar orimligt mycket efter att se "Only god forgives", från regissören av Drive (nämnde jag att jag älskade den andra gången jag såg den? Jag var ju inte jätteimponerad första gången) och med Ryan Gosling i huvudrollen igen.
 
Ny krage! Älskar!
 
Före utgång VS. På väg hem från utgång. Måste bara göra en liten parentes om att jag älskar mcdonald's nuförtiden. Innan jag flyttade till Tyskland hade jag kanske varit på mcdonald's fem gånger i mitt liv. Nu är det mer en helig tradition att gå dit vid sjusnåret när man dansat klart. Kurerar alla bakfyllor.
 
Övrigt:
 
 
En kille som inte förstod pikar ens litegrann. Och som förövrigt mest pratade spanska. "kori" :')
 
Jamen ja klicka på bilden så kommer ni till det som ljudit i mina Kopfhörer på senaste. Förutom Nause. Jag har fått en mycket osund relation till house på senaste tiden. Men det får liksom upp mig på morgonen.
 

Ikväll kommer det nog vara kaos kaos kaos i München men min brist på fotbollsintresse gör nog att jag stannar hemma och glor på film och käkar Toblerone. Känns som ett sunt val med tanke på att jag sov tre timmar imorse. Ha en fin helg!
 

Kommentarer
Postat av: Katten

Jättefin krage, klär dig. :) Jag har också börjat gilla Mc'Donalds, efter ett helt liv att inte göra det så började jag gilla maten för något år sedan. O_õ

Svar: tack :)! hahah ja så konstigt ändå.
Karin

2013-05-26 @ 08:43:31
URL: http://inanothercastle.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0