bortsprungna katter ropar tillbaks.

2013-05-08 // 12:57:33
Hej hallå! Har visst råkat vara lite frånvarande här men vi kan ju ta och kika på vad jag har sysslat med.
 
Mina päron var här och hälsade på. Vi var ute och gjorde byn, åt massor med god mat och drack en del öl.
 
Jag var i Salzburg med min au pair-familj, brände mig i solen, badade i poolen och gick omkring i idyllen. Man ser sig liksom inte mätt på hur vackert det är där.
 
Jag har fått jobb som barnvakt åt världens sötaste lilla Benjamin ett par gånger i veckan. Katsching.
 
Efter att jag sett klart senaste säsongerna av Californication och Shameless så började jag titta på Breaking Bad. Gillart. Gör flätor i luggen när jag tittar för den har blivit så förbannat lång och kittlar liksom.
 
Är utomhus nästan precis hela tiden. Solen alltså <3.

Ut och njut. Herrå!

Kommentarer
Postat av: kusinen

Party Lennart är ute och festar.
Fan jag saknar dig kusse!! blir förmodligen inget Tyskland med jobbet i sommar BLÄ!
Vad gör du i sommmar? kommer du hem, reser du vidare?

Svar: hahaha precis. åh men vad synd ://. jag kommer hem i slutet av juli och stannar förmodligen i svallet tills livet för mig vidare (förhoppningsvis så snabbt som möjligt). saknar dig med!!
Karin

2013-05-08 @ 20:01:03
Postat av: matida kkusen

de var jag som skrev så du vet

Svar: för det är så många som kallar mamma lennart att det hade jag ju aldrig kunnat räkna ut.
Karin

2013-05-08 @ 20:01:17
Postat av: Han utan mustasch

Vilka fina bilder!

Svar: merci papi
Karin

2013-05-09 @ 16:22:13
Postat av: Sara

Söt din flätade lugg är^^

Svar: hihi tack :)
Karin

2013-05-17 @ 17:27:10
URL: http://thevelvetpond.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0