nutella will you marry me

2013-03-23 // 15:51:00
Så var det helg igen då och jag är själv här hemma den här helgen också. Igår var jag rätt så deprimerad (4-realz) för nu har jag verkligen varit ensam på tok för länge. Känslan i hela kroppen var liksom ~nutella you're the only one I trust~. Ja vad gör man liksom när ens vänner har jobb att sköta osv osv och man själv har alldeles för mycket fritid?? Men imorse så sa jag såhär "Karin- time to get over yourself and get your shit together" och så svarade jag "You are right Karin". (man får så himla kloka svar när man pratar med sig själv)
 
En viktig grej för att pigga upp sig själv har jag kommit på är att ta av sig mjukisbyxorna och faktiskt ta på sig en representabel klädsel. Jag bestämde mig för att inviga min blomkrans. Sedan drog jag en runda på stan för jag hade jätteroliga ärenden att göra; 1. köpa ny deo 2. ta ut pengar.
 
Lite bättre till mods kände jag mig sedan minsann. Så nu är jag hemma och fortsätter med mina himla XXX-grejor som fortfarande inte är färdiga. Nåja.
 
Klottrade lite.
 
Vill tipsa om två saker också:
 
1. Det känns som att det inte är så många som känner till tjänsten 8tracks och jag själv hade glömt bort att jag ens hade ett 8tracks-konto ända tills i förrgår. Tjänsten fungerar som så att man gratis kan lyssna på andras spellistor och man kan också skapa egna spellistor utifrån musik man har på sin dator. För att lyssna på andras listor behöver man inte ens bli medlem. Perfekt när ens tid på spotify har gått ut och man är för fattig för att köpa premium. Jag gjorde en spellista häromdagen. Léonie fick agera cover girl igen.
 
2. Dokumentären Catfish. De flesta känner nog redan till den men själv så tog jag mig inte i kragen och såg den förrän i förrgår. Jag är inget stort dokumentär-fan för oftast tycker jag att dokumentärer är så långtråkiga att jag halvsover efter några minuter. Men den här tyckte jag var riktigt bra.
 
Okej vänner det var nog allt för nu! Ha en go lördag. Drick en bärs för mig med!
Kyss
 

Kommentarer
Postat av: Cw

vi e nog i samma fas i livet då

Svar: må hända. en smått bajsig fas i vilket fall.
Karin

2013-03-23 @ 18:18:06
URL: http://Incestfest.blogg.se/frida
Postat av: Anonym

Håller med dig, man kan spy på mänskligheten men som tur är så är det fler bra människor än dåliga!/Kram mamma

Svar: man får hoppas det i alla fall. kram.
Karin

2013-03-23 @ 21:37:42
Postat av: Den oändliga historien.

Du rockar den korta frisyren!!

Svar: tack, vad snällt :)
Karin

2013-03-30 @ 04:39:52
URL: http://calmthefuckdown.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0