gött och blandat

2013-03-10 // 19:03:00
1.
Alltså sommarvädret som har varit denna vecka! Kan inte få nog, men blir det kallt nu igen så finns det på allvar en risk att jag kommer dö. Man blir som en annan människa när solen lyser. Jag och Maya var ute och åkte rullskridskor och levde rövare i lekparken i fredags för att njuta av solskenet.
 
2.
Ville bara visa att jag har rätt så stretchy/ efterblivna armar.
 
Och ni bara:
 
3.
Har klottrat lite igen. Sket i skannern den här gången. Off off off with your head. Och sedan till höger, inspirerad av emmas "blyerts och sen te" så gjorde jag "blyerts och sen kaffe".
 
4.
Nya skor men insåg med bedrövelse innan när jag var ute och gick att min högerfot är en himla storlek större än min vänsterfot och den stackaren blir attackerad av skavsår.
 
5.
Känns som sommarregn ute och det får mig osökt att sakna min vinylspelare och mina skivor nå så jävulskt. Och att köra bil! Jag saknar verkligen att köra bil! I regn. Med något fantastiskt bra på högsta volym.
 
6.
Igår såg jag jag Rust and Bone. Gillade den. Marion Cotillard är så förbannat bra.
 
7. Vilket ovårdat språk jag har fått?
 
8. Det var nog allt. Over and out!

Kommentarer
Postat av: Katten

Förundras över att ni har det så bart att det går att åka rullskridskor, här är det ett tag till innan det går.

Sjukt snygga skor, jag blir avis! :D Att fötterna är olika stora är rätt vanligt, tror att min höger är större än min vänster (eller var det tvärtom?).

Svar: ja men idag kom det mer snö :(. har inte vågat titta ut för att se om det blivit något på marken. Dom kommer från hm! jättesköna! Köp! :)
Karin

2013-03-13 @ 17:27:36
URL: http://inanothercastle.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0