bra saker som hänt i veckan:

2013-03-15 // 00:27:00
  • Häromdagen drog jag fram alla färger jag kunde hitta i bastel-lådan, satte på gangnam style på hög volym (extremt motvilligt) och så hade jag och barnen en riktigt kreativ timme. Det är så inspirerande att måla med barn för de är så kravlösa, vilket smittar av sig.
Luca sa en så söt sak, tycker jag "När man inte lever, då kan man flyga"

Resultat av mitt kladdande.
 
 
 
 
 
  • Twitter har ju REGERAT den här veckan, näst efter den helt fantastiska Bästa Beatrice- artikeln som ni såklart inte har missat. Läs ovan och njut av att det fortfarande finns hopp för det finns fortfarande människor som orkar kämpa emot och vågar göra sin röst hörd när bajssamhället fuckar upp.
 
  • Alltså denna fantastiska av Nanna Johansson
 
  •  Skypade med Emilia my love. Det är så uppiggande med skype minsann men ack så avundsjuk jag blir på att hon hänger i Båstad nuförtiden. Saknar Båstad! Eller ja, Apelryd mest såklart, men ändå.
  • Det HÄR fantastiska initiativet från Monkinodraw. Internetz känns som något slags skönt neighbourhood nuförtiden där man bara vill hänga hela tiden med alla underbara människor för det är så många som gör och tycker så bra saker. Jag blir så inspirerad. Exempel: "Men så kan man såklart inte fortsätta tänka. Man missar så jävla mycket gött i livet om man går runt med förutsättningen att alla kommer tycka man är ett missfoster om dom får se en naken."
  • Och SLUTLIGEN. Det allra bästa. *spänningen stiger*.... ... *ni håller andan*..... *ni börjar tröttna*... *går och kokar te*.... okej nu kommer det: Jag är LEDIG imorgon (läs idag). Soundtrack till den här känslan är ju helt klart Amazing med Danny Saucedo.
 
Ha en KÖNG fredag och helg mina vänner.

Kommentarer
Postat av: moa

hahahaha *amazing* puss karin!!!

Svar: pöss
Karin

2013-03-15 @ 18:07:45
Postat av: Syster Frida

Saknar dig så himla mycket ibland min fina lillasyster.

Svar: åh saknar dig med biggie f
Karin

2013-03-15 @ 18:22:32
Postat av: Anonym

Har haft en KÖNG fredag eftermiddag och lördag förmiddag. Har burit på världens sötaste bebis August och lekt med världens charmigaste Valter. Tänk dig att hoppa från Mount Everest i Malins o Oskars trädgård, ca 15 cm högt, ramla framåt o tjuta av skratt med en lillkille som tycker att "berget" just för tillfället är bästa lekplatsen i hela universum. Vi gjorde snökakor mhja en hink och en plastform o Valter tyckte att det roligaste var att mosa dem medan mormor sa "Ojojojoj, måste göra nya kaka". Nu bär det hemåt för att skriva på uppsatsen..(mindre kul)! Det är faktiskt roligt att leka o glömma att man e en vuxen i övre medelåldern som ska "bete sig som folk". /Puss o kram fr glad mamma o mormor

Svar: låter härligt!!
Karin

2013-03-16 @ 15:37:07

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0