sol och öl.

2013-06-12 // 13:02:00
Tja alla fans! Ledsen för avbrottet men jag har varit upptagen med detta: sol. Ni har säkert sett på nyheterna eller läst i tidningarna att det är översvämningar i typ hela södra Tyskland för det regnade här i en hel evighet. Så när solen äntligen visade sig förra veckan så var det som om Gud kom ut från molnen.
 
Man blir törstig av att vara i solen så då får man gå in och svalka sig med en bira. Jag förhåller mig skeptisk till mitt försök att flirta på bild nummer två, men det är vad det är.
 
I lördags var det ett blockparty på Backstage så jag var där med Nath, Thomas och Theresa. Vi smälte i solen och drack öl (såklart). Också sa vi hejdå till Nath för han åkte hem till England i måndags :/.
 
Imorgon åker jag till Berlin woop woop *LET ME SO YOUR HANDS IN THE AIR*. Jag och Emma ska ta lite semester från au pair-livet och gå tacos i några dagar.
 
Så vi ses när jag kommer hem (till München alltså) igen. Puss!

Kommentarer
Postat av: emma

asså JA TACOS!!

Svar: !!! fdsigfpadgspi
Karin

2013-06-13 @ 13:21:06

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0