bryter tystnaden lite bara.

2013-06-28 // 12:23:00
För en vecka sedan firade ni kanske midsommar men här i München var det inte så mycket av det. Men jag hade min blomkrans som vanligt och dansade hela natten så det får väl ändå räknas som någonting. Hur som helst, glad midsommar i efterskott då.
 
Sedan blev vädret så himla grått igen och drog kanske med mig i det. Ja ni vet hur det är.
 
Halva min familj fyllde år. Grattis mamma, pappa, Frida och Emma, hoppas ni hade fina födelsedagar.
 
Jag har lite hemlängtan nu. Grillat ute i trädgården, soliga dagar ute på Alnön, filmkvällar med Moa, Sommar med Ernst (grät BLOD när jag insåg att det inte går att se på tv4play utomlands), kvällsdopp i Sidsjön. Jaja, bara 29 dagar kvar.
 
Det här är mitt sommarsoundtrack för tillfället: fint som snus. Så himla lycklig att Tom Odell äntligen släppt sitt album.
 
Det var nog allt just nu. Sry för sämst bloggande. Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Syster Frida

Toms album är mästerligt! Kommer att bli min mentala snuttefilt de dagar jag kommer hem från jobbet och känner mig som världens sämsta syster there is.

Svar: ja åh det är fint! men du kommer bli en ypperligt bra syster ju. kanske lite galen och så men vem gillar inte det.
Karin

2013-06-28 @ 20:21:04
Postat av: daddy

Uteplatsen och balkongen kommer att vara klara när du kommer hem. Ölen ligger i kylen men grillen är varm. Välkommen hem Ernst-Karin


Svar: hahah åh det låter fantastiskt!!
Karin

2013-07-04 @ 22:04:03

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0