if you don't go, you don't see

2013-07-29 // 14:59:37
Jag fick världens finaste avskedspresent av min au pair-familj. Lucia har nämligen så himla många fina design- och konstböcker och en av de som jag har tittat mycket i är "Spilling open: the art of becoming yourself" av Sabrina Ward Harrison. Hon gör fantastiska kollage och skriver jättefina texter. Så I avskedspresent fick jag nu hennes andra bok "Brave on the rocks: if you don't go you don't see" för Lucia tyckte att den passade bra för mig, för att jag ju vågar ge mig ut i världen och se. Den är så himla fin, se bara:
 

En annan bok som jag vill tipsa om är en kort liten pärla som jag läste i Salzburg härom helgen. Nämligen "All my friends are superheroes" av Andrew Kaufman.

Kommentarer
Postat av: emma

åå fin boken var, så bra när man behöver inspiration ju! OCH ja alltså all my friends are superheroes är en så himla fin historia.

Svar: visst serru! jaaa, kul att du också har läst den. så fin!
Karin

2013-07-30 @ 15:54:35
URL: http://ahoigang.blogspot.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0