ze weekend.

2013-01-21 // 19:51:57
hej polers.
 
 
 
I torsdags kom som sagt Emma och Eddie hit så på kvällen var vi ute och drack några öl. I fredags gick vi sedan upp tidigt (enligt mina mått) och åkte iväg till Dachau för att kolla på koncentrationslägret där. Det var intressant men hemskt.
 
 
Sedan avnjöt vi en fika på Aroma Kaffeebar och efter det en riktig kungmiddag på Görreshof. Jag såg ut som att jag var gravid i åttonde månaden när vi hade förtärt en himla massa kött, spätzle, apfelstrudel och öl. Värt.
 
I lördags åkte jag lite kälke (alla har verkligen KÄLKE här, inte plastpulkor, tefat, galonmadrasser eller snowracers utan KÄLKAR) och sedan kom Eddie och Emma hit och fikade med oss. Sedan gick vi ut och käkade schnitzel och jag dog nästan av mättnad.
 
Igår var jag Ellie, Ben och Bens kompisar på det moderna pinakotheket. Helt enormt museum och det fanns mycket tilltalande men minst lika mycket ej så tilltalande.
 
Mycket bra helg!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Görreshof forever, även om de har lite whisky så finns annat mycket gott

Svar: men gud ja! favoritstället utan tvekan.
Karin

2013-01-22 @ 11:05:02

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0