januari-uppdatering.

2013-01-16 // 12:23:00
Skriver massa grejor hela tiden men det kommer aldrig längre än till utkastet för jag orkar inte andas ut all min jävla självupptagna rastlöshet på er. Då får det hellre vara tyst.
 
Vad jag gör:
 
 
Vilken outfit jag oftast sportar:
 
*osminkad i pyjamas 4-ever*
 
Och ni liksom:
 
 
Annars då:
 
I lördags var jag på inomhusfestival i någon konstig barack mitt ute i ingenting, lyssnade på halvbra band, drack sanslöst billig öl och höll på att svimma i *publikhavet* ¯\_(ツ)_/¯.
 
Imorgon kommer meine Schwester och hennes pojkvän hit och livar upp stämningen.
 
Väntar på att något spännande, oväntat, glittrigt ska hända. Kära 2013, gör kaos med mig.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emmmmmma

asså pyjamas <333333

Svar: bäst!
Karin

2013-01-16 @ 13:18:59
URL: http://ahoigang.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha kajan! du är kung/e

Svar: puss
Karin

2013-01-17 @ 17:02:08
Postat av: Anonym

Kom in i mitt huvud där är det kaos, kortslutning och kortkortkortminne! Bättre med tristess, reflektionstid och självupptagenhet iklädd pyjamas!/Kram mamma

Svar: hahah åh <3
Karin

2013-01-17 @ 20:02:50

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0