humörhöjare.

2013-01-25 // 19:32:33
1.
 

Har införskaffat hörlurar med rätt så mycket *sWaGGah*. ADJÖ sår i öronen och ADJÖ skrikande barn. Härmed kommer jag förevigt infinna mig i min egen värld och våga för fan inte göra intrång i den.
 
 
2.
Har fått praktikplats på ett företag som heter Dresscoded!!!!!! Det här var jag efter att jag gjort en arbetsintervju på tyska och fått praktikplatsen:
 

 
Så inget mer sova till klockan 11 för mig inte. Nu blir det långa dagar, men alltså så VÄRT! Kommer vara sömmerska/ alltiallo där.
 
3.
 
Jag blir på otroligt gott humör av att lyssna på riktigt dålig musik dessa dagar. Så i mina nya coola lurar ljuder mest Nicki Minaj, Avicii och allt annat som jag nånsin hatat. Varsågod att spärra in mig, alternativt subscriba min lista med dålig musik.
 
4.
 
 
 
5.
 
Fast mest av allt vill jag bara gå ut och dansa men mina friendz jobbar :'(. Glädjedödare.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stolt far

Grattis till lyckad intervju och praktikplats. Själv är jag i Gällivare och njuter av riktig vinter och renkött. Softar i soffan under ledig tid med god bok eller film på datorn när jag inte tar en promenad på byn. Ännu är inte min kroppsform så att jag kan kallas en vandrande pinne!

Svar: man taaackar!! du det lät ju inte heller helt fel. renkött- där snackar vi humörhöjare.
Karin

2013-01-26 @ 09:22:50
Postat av: malin

alltså åh snälla finns det nån länk till justin bieber-gif;en? det är det roligaste jag sett. garvar så jag gråter..

Svar: hahah ja dom är sjukt roliga. jag hittade dom på den här tumblrn http://emilykarlsson.tumblr.com/ :)
Karin

2013-01-27 @ 00:10:15
Postat av: Toivonen

Hahahahaha karina <33 underbara du kom hem snart och ha dålig humor med mig!

Svar: åh jag vill vill vill. saknar dig så himlans <3
Karin

2013-01-31 @ 11:16:37

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0