Kitzbühel

2013-02-15 // 14:36:39
Yogidiyo peeps. Hänger lite i Österrike för tillfället, närmare bestämt utanför Kitzbühel tillsammans med min au pair-familj. Igår åkte vi snowboard och skidor hela dagen. Så fantastiskt kul och det var underbart väder. Men eftersom jag inte åkt på två år så blev det en hel del blåmärken och mina ben var som gelé när jag kom hem igår kväll. Så då blev det perfekt med lite bastu. Sådan lyx, helt galet. Imorse gick vi upp och åkte igen och idag kändes det lite bättre, fast vädret var tyvärr lite sämre
 
Nu håller vi oss nog inne resten av dagen, jag och barnen, medan Lucia och Oliver får åka lite själva. Hänga vid brasan, spela spel och dricka varm choklad. Inte helt fy skam.
 
Drömutsikt.
 
 
Servus!

Kommentarer
Postat av: Stolt fader

Life at the top!

Svar: genau!
Karin

2013-02-15 @ 21:28:45
Postat av: big e

satan vad söt majsisen är!

Svar: hihi ja maya är söt
Karin

2013-02-15 @ 22:24:21
Postat av: Sandra

Jättehärliga bilder! Och tack för hjälpen! Jag ska kolla in sidan och försöka förstå mig på hur man gör (typ omöjligt, men ja.)!

Svar: tack! nejdå, det är inte så svårt :)
Karin

2013-02-16 @ 15:52:15
URL: http://tuvastefansdotter.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Åh, vad det ser härligt ut! Vad roligt för dig att få hänga med till en sådan känd "ski resort"! Jag blir så sugen på fjäll, utförsåkning och att få känna den där härliga tröttheten i kroppen. /Kram mamma

Svar: ja det var underbart!!
Karin

2013-02-18 @ 12:45:33

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0