greetings from känslomässig orkan aka teen gal

2013-02-20 // 16:58:00
Jag överöser er verkligen med *äkta kvalitetsbloggande* här nuförtiden, dvs webbkamerabilder, gif:ar och texter beståendes av förkortningar och anglicismer. Men jag hinner inte mycket annat och sedan jag blev ansvarslös och började tappa allt jag ägde innan jul så vågar jag inte ta med mig kameran någonstans. Nå ja.
 
Här får ni ta del av några random pieces of my life:
 
 Panik och någonting klokt som jag sa en gång.
 
En tillsynes helsvart outfitta samt en irriterad uppsyn (så ser jag typ jämt ut, tyvärr, när jag koncentrerar mig).
 
Lyssnar på Broder Daniel. Man måste ju ändå passa på under sitt sista tonårs-år, tycker jag.
 
 Viktiga samtal.
 
 Imorgon kommer den här pärlan hit. Jag är så SJUKT DÖDSPEPP PÅ DET. Herreje.
 
 
 
 
Det roligaste jag någonsin hört. När jag är deppig tänker jag på detta och börjar skratta för mig själv.
 
Testar nya hårfärger i photoshop. Eller ja, pixlr. Har panik över mitt hår för jag är så TRÖTT på ett. Vill göra något radikalt.
 
 Så snör vi ihop påsen nu då med en härlig gif. Vi hörs vänner!
 
och remember: öl before hälsa (som moa så klokt sa. min nya livsfilosofi.)

Kommentarer
Postat av: Syster Frida

Tack för Tom Odell-tipset! Gillar! Om du vill ha ett ful-låt-tips-man-ler-till Ken Ring - nu måste vi dra. Tja.

Svar: var god och tack
Karin

2013-02-20 @ 21:59:14
Postat av: Anonym

Ha det så kul med Moa och öl before hälsa kan bli hälsan efter öl..../Kram fr ma

Svar: Hahah asså jag fattar inte? diffust morsan. men kram påre
Karin

2013-02-21 @ 21:42:21

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0