Dagens outfitta

2013-02-11 // 17:17:00
Ja hörrni det var längesen en fashion-bloggade minsann. Men eftersom jag pysslat med Lucias dator idag (nackdel= engelskt tangentbord, man får ju RYCK!) så passade jag på att posa lite i photobooth.
 
Så, dagens outfitta kallar jag för "sportig men redo för gudstjänst". Gudstjänst-looken har länge hört till en av mina favoriter.
 
Jag bär en blus från second hand med tuschfläckar som ett minne från den värsta krokilektionen i mitt liv. Till det en luddig kofta från hm som gör att jag efter en dag mer påminner om en hårig kanin än den människa jag faktiskt är. Och sist men inte minst, nya jeans från monki som jag beställde förra veckan. Sitter som en smäck, men är för korta såklart. Känner bara: ORKA BRY MIG.
 
Mina snabbaste skor också, såklart. Bevis på att dom är sjukt snabba är ju att jag hann springa ända bort till sängen på tre sekunder för att hinna komma med i bilden.
 
 OMG PERVERST!!
 
herrrå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e la inte klok på en fläck men snabb!

Svar: hahahha
Karin

2013-02-11 @ 20:19:01
Postat av: moa

wwaaaeeooowww snygg(ast på näst sista bilden) om 10 dar kommeja!!!!!! wiho

Svar: GUUUD VAD JAG LÄNGTAR!!!
Karin

2013-02-11 @ 21:27:01
Postat av: Frida

En tant (ca 70-ish) som går på mitt cirkelgym-pass har sådana där skor. Jävligt fräsiga, och hon ser också ganska snabb ut. Älskar tanter i fräsiga saker :)

Svar: hahah ja. och allt som är snabbt är ju bra.
Karin

2013-02-15 @ 08:00:18

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0