miau miau,

2013-08-01 // 22:21:00
För några veckor sedan köpte jag världens bästa tröja som Billy Boman har designat. Älskar den!
 
Fred ut osv.
 
Sen så vill jag bara tipsa om en riktigt bra bok som jag har läst idag.
Nämligen Hey Dolly av Amanda Svensson. Jag tyckte att språket var fenomenalt (förutom alla mej istället för mig osv för det ger mig rysningar av obehag). Den var ungdomlig, väldigt humorisktisk och med mycket igenkänningsfaktor.
Älskar detta :').
 
Så! Läs den! Den var inte mer än 150 sidor eller så, så gå till bibblan, låna och läs medan ni jäser bröd eller ligger på stranden eller sitter på skithuset eller vad ni nu kan tänkas hålla på med.
 
Over and out!

Kommentarer

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0