garderobsrensning.

2013-08-11 // 16:40:06
Jag har rensat lite i min garderob och en hel del fick kastas. Sedan insåg jag att jag har en hel del fina grejor som bara hänger och samlar damm och det vore ju trevligare om någon annan fick användning av dem *drar på mig ett försäljar-leende*. Så dessa saker här nere har jag lagt upp på Tradera med låga utropspriser. Ta en titt eller lägg ett bud.
 
Dessa fina skor alltså. Använde dem bara på studenten och sedan har de bara stått. Men de är så himla fina!! strl 39
 
Jeanskjol?
 
Den här klänningen älskade jag verkligen men nu har den bara hängt lite väl länge :/.
 
Lusekoftan
 
Häst-tishan.
 
Cheap monday-linnet.
 
Glasögon-t-shirten från Tjallamalla. (oops, ostruken)
 
Den korta 60-talsklänningen/ -tunikan.

Kör hårt!

Kommentarer
Postat av: moa

AHH LUSEKOFFAN jag vill köpa den!!!!

Svar: lägg ett bud :)
Karin

2013-08-11 @ 19:51:55

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0