dopet

2013-08-20 // 22:12:38
På lördagsmorgon åkte vi ner till den här vackra stan:
 
Uppsala såklart! Min lille systerson August, som jag ju aldrig träffat innan, skulle nämligen döpas.
 
Fina mamma och världens gulligaste August. Honom blev man ju helt kär i.
 
Efter dopceremonin åkte vi hem till familjen Nilsson-Nilsson, dvs Malin, Oskar och ungarna, och åt massa god mat. Valter var mest förtjust i jordgubbarna och Augusts presenter.
 
Hej här är jag och mina fina syskon och syskonbarn. Fast ingen Frida för hon var tvungen att jobba :/.
 
På söndagen åkte tillbaka hit till Sundsvall. Igår var Moa här och myste med mig. Annars så lever jag vidare i min lantis-bubbla. Saknar Tyskland. Längtar efter äventyr. Ack.

Kommentarer
Postat av: BIGe

majsigt fina bilder lilla k!

Svar: tacki tacki c: säg till om du vill att jag ska maila några
Karin

2013-08-25 @ 18:33:08

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0