untz untz.

2013-04-07 // 22:34:39
I fredags var jag ledig vilket uppskattades på grund av den tidigare nämnda vin-och-singstar-torsdagskvällen-natten och att jag med andra ord alltså hade nytta av en sovmorgon (sovdag vore ett mer passande uttryck). På kvällen kom sedan Ellie hit och vi pratade om allt mellan himmel och jord, käkade pizza och drack Sherry och 5-euros vodka (stay classy). Sedan var det dags att möta upp Daniel för att dansa hela natten.
 
Låt mig lista några för er helt ointressanta ögonblick från kvällen:
 
  • Tog en polaroid på Ellie-May my lady.
  • Stötte på massa svenskar som jag ändå pratade engelska med för en har ju blivit skönt dum i huvudet av att bo i en trespråkig familj.
  • Alla inne på BK klockan 7 på lördagsmorgonen sov på borden. Önskar att jag tagit en bild på detta.
  • En extremt opassionerad dj vägrade spela Come on Eileen :/.
  • När jag kom upp från tunnelbanan på väg hem hade det hunnit bli så här ljust. Ett så kallat "what the fuck moment". Svårt att avgöra från bilden om jag gillade det eller ej men jag hade i alla fall oerhört ont i tårna.
Naiv som jag är så hade jag planerat att dansa hela lördagsnatten också men den enda ansträngningen jag gjorde i lördags var att gå till affären 20 meter bort för att köpa glass. Somnade sedan vid 23 med den här tanken i mitt huvud:
 
*who am I kidding*
 
Och det var alltså en untz-untz-fredag ur Karins liv. Hoppas ni har haft en fin helg.

Kommentarer
Postat av: moa

haha! saknar dig!

Svar: åh saknar dig med <33
Karin

2013-04-07 @ 22:42:54

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0