Två bra saker

2013-04-04 // 14:15:00
Idag hämtade jag ut ett paket från Turkiet.
 
Eftersom jag faktiskt inte köpt en massa öl och betalat en massa inträden till skumma klubbar de senaste veckorna så bestämde jag mig för att unna mig den här fantastiska. Alltså gud.
 
Jag kommer använda den precis hela tiden. Hur himla fin är den inte? KÄR.
 
Också låser man den med världens minsta nycklar.
 
Sedan när jag nu ändå är igång så tänkte jag tipsa om en väldigt bra bok som jag läste när jag var i Genève förra veckan. "Little Bee" heter den och är skriven av Chris Cleave. Vi tittar lite.
 
Älskar detta. "..you cannot dance to current affairs."
Bästa.
 
Ikväll ska jag sjunga Singstar och dricka vin i goda vänners lag. Känns som en bra torsdagsplan.
 
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: moa

wow så snygg!!!

Svar: Tack! JA gud älskaren
Karin

2013-04-04 @ 20:49:34
Postat av: fia

SÅ JÄVLA FIN!!!!!!wow
och tack för boketips precis vad jag letade efter hehe! pusss<333

Svar: åh tack och åh varsegod :))! hihihi puss
Karin

2013-04-05 @ 08:21:23
Postat av: Katten

Jag har sett såna väskor förut, de är läckra! För min egen del är jag bara rädd för att den skulle se rörig och stökig ut, jag tror att innehållen i mina väskor är mindre fina (och mer dammiga). :P

Snygg, hursomhelst! :D

Svar: Haha ja man får ju fundera lite mer på vad man lägger i väskan. Ser ju inte så trevligt ut med bara en massa kvittor och snorpapper heheh. Tack :))
Karin

2013-04-10 @ 08:20:17
URL: http://inanothercastle.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0