Throwback Thursday men så blev det plötsligt fredag say whaat

2013-04-12 // 01:14:17
Ja tusan också det hann bli fredag men strunta i det och låt oss kasta oss tillbaka och se vad jag har sysslat med under andra aprilhimlar.
 
2012
Jag slet som ett djur med körskola, skola, modevisningsfix och allt annat. Jag köpte äntligen en systemkamera, åt hysteriskt mycket pannkakor och ritade kroki.
 
2011
 
Jag var i Köpenhamn och såg The Rumour said Fire med Emma. Åkte hem till Sundsvall en vecka och sydde like a maniac. Och det var så himla varmt.
 
2010
 
Jag hade svinäcklig frisyr (tyckte jag då också alltså. Liknade mig själv vid Markus Krunegård och låt mig säga att jag inte finner hans frisyr fager). Sedan var det mest sol och en massa häng ute på rasterna i skolan.
 
2009
 
~find me~
Var i Oslo och hälsade på min syster. Blev tvungen att skaffa glasögon och sportade i övrigt en blek page (saknar) och glittertröja.
 
2008
 
Eh nej physalis växer inte i april men jag sydde i alla fall min skolavslutningsklänning i just april. Kan vi alla stanna upp lite och tänka på min helt naturliga pose.
Jag var en poetisk wannabe fashion blogger, extrem amatörsömmerska som hade lugg, skrev som en kratta, vek tranor samt gick omkring med gummistövlar med apor på hela tiden *totally casual*. Levde i misär på Bergsåkers skola. Närå. Skoja. Eller?
 

Och längre än så kommer jag inte i arkivet. Ha en fin fredag nu då!

Kommentarer
Postat av: emma

asså ååå så himla sköj inlägg!!!! :*

Svar: hihi :))
Karin

2013-04-12 @ 09:27:19
URL: http://ahoigang.blogspot.com

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0