påsk då.

2013-04-01 // 00:00:00
HEY all yA Folks out TheeEREEE
 
 
Är som sagt i Genéve med min au pair-familj den här veckan, hos ungarnas mormor och morfar. Vi kom fram hit natten till tisdag och sedan dess har jag hunnit med en runda på stan, ett besök i FN:s europeiska högkvarter, en himlans massa påskpyssel med ungarna och dessutom två (2) besök till Frankrike (10 minuter bort LoLz). Och ost. Jag har ätit helt absurda mängder ost.
 
Hej här sitter jag och göttar mig i solskenet. *act natural*
 
Påskpyssel i form av äggdykare. 
 
Fina Maya idag när vi åkte till Frankrike och åt crêpes.
 
Slutligen, Lucia och Olis bilder. En liten påskhälsning som jag klottrade ihop, och till höger två saker som Luca fick av påskharen.
 
Hoppas ni har haft och har en fantastiskt fin påsk. May the force be with you!

Kommentarer
Postat av: emma

asså äggdykarna <3

Svar: Hehe :)))
Karin

2013-04-01 @ 11:39:38
URL: http://ahoigang.blogspot.com
Postat av: big e

fin bilden var påre!!! p.s. gillar äggdykarna. kung.

Svar: Men tack!! Ja. Dom är sköjiga :))
Karin

2013-04-01 @ 20:11:33
Postat av: Anonym

Du är ett geni på att klottra!/Kram mamma

Svar: vad göllig du är mami
Karin

2013-04-02 @ 21:01:36
Postat av: moa

fina karrizen!!!!! glad påsk //londhon

Svar: M0z <3
Karin

2013-04-03 @ 17:06:32

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0