låt mig summera veckan en smula.

2013-04-21 // 20:06:27
Hej fina ni!
 
Sommaren var här lite den här veckan. Tjugo grader varmt, sol och bara ben. Frukosten kunde jag äta på balkongen varje morgon och när jag var ute och sprang vid 22 så var det inte ens svalkande utan bara varmt, svettigt och helt jävla underbart. Jag var ute hela dagarna med barnen och cyklade, lekte i lekparken och åt glass. I parken och vid floden var det likt festivaler hela dagarna och kvällarna och i onsdags kunde vi till och med sitta ute vid floden hela kvällen och prata och dricka öl, utan att frysa. Hann också med några promenader med Vito som är här på besök igen.
 
I fredags var jag ute och dansade med Thomas. Jag kände mig fin i min bästa klänning och mina bästa örhängen.
 
Resten av helgen har jag spenderat i min säng förtärandes diverse onyttigheter, så som sig bör, iklädd pyjamas, en uttråkad uppsyn och en vild frisyr (besparar er bilder av detta).
 
Veckan får 3/5 toasts.

Kommentarer
Postat av: Syster Frida

Fin du är lillis! Du. Om du inte kommer in på skola i höst, skulle du vilja dra med din storasyster till Bali i september? Tänkte ta semester då, och tänkte att 2-3 v på Bali vore ju fint liksom. Tänk på't.

Svar: låter a a a amazing men det finns inte en chans att jag kan skrapa ihop penningar till ett sådant äventyr. leider. :((
Karin

2013-04-24 @ 07:34:29

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0