dirty girls.

2013-04-11 // 12:17:00
God middag mitt herrskap! Jag har fyra punkter på agendan:
 
  • I tisdags skulle jag och Ellie gå och ta en öl men planerna liksom spårade ur och vi hamnade på Kultfabrik och dansade hela natten istället. Inget mig emot. OCH dj:en gick med på att spela Come on Eileen! Bara en sån sak.
Jag och Daniel var så oerhört sassy att Ellie inte kunde motstå att ta en bild (med sin ipod???? vad har ens hänt med ipods sedan jag fick min -08?).
 
  • ~känslor~.
 
  • Ni kan säkert redan ha kommit över denna men jag vill tipsa i alla fall. En kort dokumentär om ett så fantastiskt tjejgäng som vågar gå emot och ifrågasätta samhällets jävla normer, men blir då sedda som konstiga och radikala.
  • Min pappa har tydligen rakat av sin mustasch och JA detta kräver en punkt på min blogg. Trodde inte att detta skulle hända under min livstid. Dock inte säker på om jag ska tro det förrän jag får se det.
Adjö och farväl! Ha en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar roa dig bra där borta i Dåjtschland OCH din pappa har rakat av sig muschingen men jag tror nästan inte att det är sant fastän jag sett det. Han är skitsnygg o nu vet jag hur hans överläpp ser ut!/Kram muttilainen

Svar: jorå jag lever minsann!! helt sjukt alltså. emma skickade en bild. GUD det är ju en annan människa. Helt sjukt. Helt sjukt. Kram
Karin

2013-04-11 @ 19:22:55

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0